مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 08:552020-07-26اجتماعي

اجرای نقاشی های دیواری در محله های تاریخی و قدیمی شهر تهران 


اجرای نخستین دیوارنگاری قهوه خانه ای شهر تهران بر جداره خیابان مولوی با هدف افزایش زیبایی و ایجاد منظر شهری شاد و رنگی، آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 با بیان این که طرح رنگ در شهر از سوی سازمان زیبا سازی به مناطق 22 گانه شهر تهران ابلاغ شده است؛ گفت: منطقه 11 با قرار گرفتن در مرکز پایتخت که 4 کیلومتر از حصار ناصری و طهران قدیم نیز در آن واقع شده؛ دارای محله های قدیمی و تاریخی است که نیاز به بهسازی جداره ها و منظر شهری دارد که اداره زیبا سازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با مشارکت سازمان زیبا سازی شهر تهران نسبت به اجرای این پروژه ها اقدام کرده است.

آبادیان افزود: اجرای نقاشی دیواری از تصویر میدان تاریخی حسن آباد بر دیوار بیمارستان نجمیه واقع در خیابان جمهوری، بزرگ ترین نقاشی دیواری طهران قدیم است که به متراژ 1440 مترمربع اجرا شده و هدف از اجرای آن نمایش چهره قدیم میدان حسن آباد به شهروندان تهرانی و گردشگران بوده است.

شهردار منطقه 11 بیان کرد: تصاویر کارگران بر دیوارهای خیابان کارگر جنوبی که در حال اجراست نمونه دیگری از این طرح است که در یکی از شریان های اصلی، پرترافیک و قدیمی شهر تهران می تواند باعث زیبایی این خیابان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نقاشی های دیواری در محله های تاریخی و قدیمی شهر تهران 

اجرای نقاشی های دیواری در محله های تاریخی و قدیمی شهر تهران